Veelgestelde vragen

Welke betaal methoden zijn beschikbaar?

  • PayPal: Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met PayPal, of met je credit card betalen via PayPal. Na het bevestigen van uw bestelling wordt u doorverwijzen naar de PayPal site, zodat je de betaling kan afronden.
  • Credit Card: Ook kan je direct on onze site met Visa of MasterCard betalen. Wil je met een andere een Credit Card van een andere maatschappij betalen, zoals American Express, dan kunt u kiezen voor PayPal.
  • Bank overschrijving: Voor bestellingen met een waarde van of groter dan 100 EUR of groter is het ook mogelijk om via een bankoverschrijving de betaling te voldoen. Voor deze betaalmethode zul je betaalinstructies ontvangen via email. Betalingen per iDeal zijn op dit moment niet mogelijk.
  • iDeal: Op dit moment is het niet mogelijk om via iDeal te betalen. Echter kan je wel indirect een PayPal account openen en deze opwaarderen met iDeal. Met de PayPal account kan je dan op onze site bestellingen afrekenen.

Wat zijn de verpakkingsopties?

Vershoudzakken met ritssluiting: Al onze theesoorten zijn verpakt in verzegelde, opstaande theezakken, die zijn ontworpen om bescherming te bieden tegen licht en vocht. Een ritssluiting is erg praktisch houdt je thee vers, zelfs na opening. Teasenz theezakken zijn milieuvriendelijk en volledig recyclebaar; bovendien houdt de lichtgewicht ontwerp de verzendkosten laag en draagt bij tot het verminderen van de CO2 uitstoot.

Grote bestellingen (verpakking van 200 gram of meer) zijn verpakt in grotere verzegelde aluminium zakken (mogelijk zonder ritssluitingen afhankelijk van soort thee).

Theeblikken: Ook bieden we de mogelijk om bepaalde theesoorten in luxe blikken te verpakken. Deze zijn ideaal als kado.

Katoenen zakken voor theecakes: Voor onze cakes bieden we ook optionele verpakking in linnen-katoenen zakken. Deze kan je selecteren op de individuele theecake productpagina's.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Je artikelen worden zorgvuldig verpakt door ons logistieke team. Wij gebruiken harde kartonnen dozen om te garanderen dat je bestelling veilig aankomt. Voor thee accessoires wikkelen we ook bubbelplastic rond de originele verpakking.

Wat zijn de verzendkosten?

We houden het simpel. Voor alle pakketten die minder wegen dan 2 kg, bieden wij een 5 USD (ongeveer 3.5 EURO) vaste verzendkosten door luchtpost, ongeacht de bestemming. Naast de luchtpost, bieden wij ook expresverzending aan voor diegenen die sneller hun bestelling willen ontvangen – de kosten hangen af van het land en het gewicht van je pakket. Teasenz kiest altijd het beste luchtpostbedrijf of koeriersdienst voor jouw specifieke pakket en ontvangst adres.

Wat zijn mijn bezorgopties?

Momenteel bieden we bezorgingen via luchtpost en koeriersdienst van EMS voor thee in onze online winkel. Voor thee accessoires zijn er ook andere koeriersdiensten beschikbaar tegen lagere kosten: UPS, DHL en FedEx. Als je graag een offerte voor de verzending van thee accessoires via deze koeriersdiensten  wil ontvangen, neem dan contact met ons op via info@teasenz.com. Vermeld je adres gegevens en welke thee accessoires je graag wilt bestellen. Wij antwoorden de email met een offerte.

Waarom is de optie verzenden via luchtpost meer dan 5 USD?

Wanneer jouw bestelling meer weegt dan 2KG, dan moet jouw order apart in meerdere pakken worden verzonden. De reden is dat luchtpostbedrijven alleen makken van onder de 2KG aannemen. Wanneer dit het geval is voor jouw winkelwagen, zal ons system meer kosten rekenen voor deze leveringsoptie.

Hoe snel verstuurd Teasenz mijn bestelling?

Alle bestellingen worden normaal gesproken binnen 2 werkdagen verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Na het versturen van je bestelling, zullen wij een bevestiging sturen via email inclusief een tracking nummer (alleen voor bestellingen boven de 20 USD). Je kunt dit tracking nummer gebruiken om de status van je bezorging te controleren. Om te voorkomen dat onze email met de bestellingbevestiging niet in de spam folder beland, voeg info@teasenz.com alstublieft toe aan je contactenlijst.  Je kunt je trackingnummer ook vinden door in te loggen in je Teasenz account.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Normaal gesproken is de verzendtijd met luchtpost 7-21 dagen en via een koeriersdienst 3-10 dagen. Houd er rekening me dat het wat langer zou kunnen duren tijdens feestdagen.