Echte Chinese thee, direct van de bron.

Bestelling & Levering

Wij verzenden pakketjes wereldwijd en dus ook naar Nederland en België. Op deze pagina vind u alle informatie omtrent onze logistieke dienstverlening.

Verzendopties, tijd & kosten

Tijdens het betalen van uw bestelling kan je kiezen uit de volgende verzendopties:

  • Surface mail (ong. 4-7 weken): ongeveer 5 euro per 2 KG pakket (afhankelijk van wisselkoers). Het pakket wordt per trein vervoert.
  • Airmail PostNL/BPost (ong. 2-5 weken): ongeveer 8,50 euro per 2 KG pakket (afhankelijk van wisselkoers). Het pakket wordt per luchtpost vervoert.
  • Expres verzending (EMS) (ong. 1-3 weken): de prijs is sterk afhankelijk van het ordergewicht. Tijdens het afronden van uw bestelling krijgt u een prijsindicatie.
  • Surface mail (groothandel): alleen mogelijk bij bestellingen vanaf 4 KG. Deze verzendmethode is gratis voor grote bestellingen. De verzendtijd is 2-3 maanden en gaat per zeevracht.

Opmerking: Wij doen altijd ons best om uw pakketje zo snel mogelijk te versturen. Houd er echter rekening mee dat er soms vertragingen kunnen ontstaan in het hoogseizoen.

Verwerking, verzendbevestiging en 

 

Verzonden in 1-2 dagen

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden vanuit China. Je ontvangt een verzendingsbevestiging via email wanneer je bestelling is verzonden. Heb je deze niet ontvangen na 3 dagen? Dan is het meestal in je junkfolder.

Je artikelen worden zorgvuldig verpakt door ons logistieke team. Wij gebruiken harde kartonnen dozen om te garanderen dat je bestelling veilig aankomt. Thee accessoires worden extra beschermt met bubbelplastic. 

Trace & trace

In de bevestigingsemail vind je ook een Track & Trace code waarmee je online de bestelling kan volgen op de site van 17Track. In enkele dagen zal er een eerste update verschijnen. Houd er rekening mee dat de eerste update mogelijk alleen in de Chinese taal verschijnt. Dit houd in dat het pakketje onderweg is vanuit China. Een volgende update vind pas plaats wanneer het pakketje bij een lokale sorteercentrum is.

Ook kan de Track & Trace code gebruiken op de site van PostNL of BPost, hoewel het vaak wat langer duurt voordat de eerste update verschijnt. 

Douane

Het komt niet vaak voor dat er douane kosten worden geheven op onze verzendingen. Mochten er toch eventuele douane kosten zijn dan ben jij als importeur in het land van bestemming, verantwoordelijk voor alle importkosten.

Retourneren

Producten die u wilt retourneren dienen in de originele staat te verkeren. Meld de producten die u wilt retourneren door the reageren op de verzendbevestigingsemail. Wij zullen binnen 2 dagen u instructies sturen om te retourneren. Retourneer het product met PostNL en geef daarna de track&trace nummer aan ons door. Zodra de producten door ons ontvangen zijn, zullen we zo spoedig mogelijk het bedrag terugstoren. De verzendkosten worden bij retourneren niet vergoed.